Tervetuloa Best in Class – palveluun!

Benchmarking-Logistics-020615

Best in Class on LOGYn jäsenyrityksille ja -yhteisöille suunnattu itsearviointityökalu, jonka avulla organisaatio saa selkeän kuvauksen omasta hankintatoimen tilastaan verrattuna saman toimialan ja kokoluokan toimijoihin sekä itse asetettuun tavoitetasoon.

Samasta organisaatiosta voi olla useita vastaajia, jolloin myös organisaation sisäinen vertailu on mahdollista.

Best in Class on tarkoitettu kaikenkokoisille, oman toimintansa kehittämisestä kiinnostuneille organisaatioille niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla. Rekisteröidy palveluun! Mikäli olet sellaisen organisaation edustaja, joka ei vielä ole LOGYn jäsen, ota ennen rekisteröitymistä yhteys LOGYyn (yhdistys@logy.fi).

Työkalulla voit analysoida organisaatiosi hankintatoimintaa sekä saada konkreettisia toimenpide-ehdotuksia asettamasi tavoitetason saavuttamiseksi. Materiaali ja pohjadata on kerätty suomalaisten organisaatioiden hankinta-ammattilaisilta.

Best in Class- palvelussa on tällä hetkellä 238 rekisteröitynyttä käyttäjää.

Työkalusta saatu raportti on perusta, jolle hankinnan jatkokehittäminen ja ”business case” on mahdollista rakentaa.

Best in Class -palvelun vastaukset tallennetaan LOGYn omalle palvelimelle. Itse yhteys palvelimelle on myös SSL -suojattu. Salasanoja ei ikinä lähetetä sähköpostitse.